Wednesday, May 4, 2011

exam fever ouhh !

fuhh , skunk dah start untokk aku study, skunk dah jarang online ! next week dah start exam pada 09/05/2011 hingga ????? , smpai blerk tuhh aku x awu , yg aku tow 3 mggu exam .. ! aisshh , pekse pertngahan taon ouhh ,! bace buku jekk lahh skrang , takk leyh kuo rolink-2 kmpong dah , jus stay at uma jekk , aishhh , lame nyerr .. sabor jekk lahh , on blog for release tnsion jekk , fuhhh ...... skunk pun kat sekolah dah start kelas kecemerlangan + kelass tambahan agikk , ! tapi bestt tuhh ulang kaji subjek-2 y aku dah bnyakk lupe .. alhamdulilah .... hope tuhan kuat kann ingatan aku sampai pekse y sbnar .. aminn.. wichh me luckk yaaa for spm exam :) prinsip akaun punn dah start buat kerja kursus skunk , taon niey agak sbokk jgakk lahh , takk pe lahh , aku sabar jekk adat lahh kan nak exam mmg cam tuhh .. huu :p lepas periksa p'tngahan taon , periksa p'cbaan then periksa yg sbenar , skejap jek kan mase berlalu ... opss , sudah malam ouhh , mou tido.. esokk sekolahh .. nitess .. =)

No comments:

Post a Comment