Thursday, May 5, 2011

bila nak abis sekolah ????

hey-2 ! malam-2 cam nie tibe-2 terpikir bile aku nak abis sekolahh kann ,.. bila lah aku nak kerja , nak dokk luar , kan-3 ?? bila lah saat tuh akan tiba ? huhh , saat tuhh sume akan aku lalui , tapi hanya mampu m'nunggu dan bersabar .. bestt kan bila dah habis skolah , aku takk d'konhkong agikk , bebas kod .. heee ...  mgkin pas spm exam aqoe kerja smntare dloe kat kota , smntare tnggu result kuar .. saje nak crikk pengalaman , then if aqoe dpat pegi PLKN , so kner lahh pegi , 3 bulan jekk kod then gelap lahh aku jadinyee... :) then after result kuar kalau result aqoe tuhh baekk aqoe akan smbung belajar , hope baekk lahh kan ! nak smbung belajar .... ! mesti sedih kan berpisah ngan mak and ayah aku if aku dapat smbung belajar , kelakk.. ( aishh , belum peh-2 dah berangan ) heeee , takk sabar nyaa nak tunggu hari last exam , perghh , saat tuh lahh saat bahagia buat akuuu ! adoiiiii ! ape-2 pon aqoe kena tempoh dugaan dan cabaran y bakal tibe ,.. insyaAllah... :) opss , dah late , sleep ouhh sleep ... mengantokk ==' nitessss .....

No comments:

Post a Comment