Saturday, May 7, 2011

ubah lah perangai kau ! don't be like shitt .

hey , hari niey nak story about some one y prangai nyer cam sialan ! nak tawu ape y buad sampai kan aku cakap mcam tuhh ? biar aku cite dari mula key , bgine cite nyee . satu hari tuh aku ade tulis kat wall acc ALeeyn AzReena , aku tulis " aku bukan nak akap aku baek and also perfect sangat lahh kan , kau tuh dah lah gemok pas tuh nak ngate orang sane sini ..macam shiiitt !" then lepas tuhh ade budakk y babi niey ingat aku cakap psal membe dyekk , and also dyerkk ngadu kat budakk tuhh ! takk macam sial ke ! pdahal aku takk ade punn akap pasal " MEMBER BAEK " dyerkk tuh .. tibe-2 aku dngar dyerkk wat citerr ! hallow pmpuan koe jngan nak prasan sngat lahh weyh ! ape bnde ntah koe niey eak , mmg cam sial + bnggang + babi !! dah takk ade membe tuhh wat lah care takk ade membe takk payah nak wat cite yang bukan-2 ! kau ingat budak suke sngat peh ngan kau tuhh ,,,! cam shittt jekk ! kalau kau tuhh baik and suci sngat aku takk kesah lahh weyh , prangai pon macam s*** , pas tuh nak wat citer yg bukan-2 agikk eak ! hadoiiii , cukop-2 lahh tuh .. ! muke jekk baik and suci tapi prangai kau cam shittt ! nyesal ah doe aku kenal and bkawan ngan kau doloe .  sdangkan budak waha pun akap kau " TALAM DUA MUKA " mcam nie rupe nyer prangai kau , bile aku tnye kau takk nakk ngaku eak ,.. ! aku malas nak gadoh-2 ngan kau , this year aku nak exam kau pun same kann ... so ubah lahh perangai kau tuhh ! jangan buad orang makin benci kat kau , pham ..  !

hey , tuhh jekk mou cakap . nnti aku citer yang slanjutnyer okey .. byeee :)

No comments:

Post a Comment